Povinné údaje
- Podrobnosti
- Kategorie: informace (Ostředek)
- Zveřejněno: 15. 2. 2013 11:36
- Napsal Ostredek
- Zobrazeno: 2394
1- Úplný oficiální název povinného subjektu
Obec Ostředek
2- Důvod a způsob založení povinného subjektu, včetně podmínek a principů, za kterých provozuje svoji činnost
Obec Ostředek v souladu s ústavním zákonem č- 1/1993 Sb-(ústava České republiky) základním územním samosprávným územním společenstvím občanů-
Vznik a zánik obcí(měst) je v současném právním řádu České republiky upraven zákonem č- 128/2000 Sb- o obcích(obecní zřízení) ve znění pozdějších právních předpisů-
Podle § 1, odstavce 1, písmena a) zmíněného zákona jsou obcemi ty územní celky, které byly obcemi ke dni účinnosti zákona tj- 24- listopadu 1990-
Obec je samostatně spravována zastupitelstvem-1)
Obec jako právnická osoba2) vystupuje v právních vztazích svým jménem a nese odpovědnost z těchto vztahů vyplývající3)-
Každá obec má svůj obecní úřad 4) - v naší obci je to Obecní úřad Ostředek-
1) zákon čís- 1/1993 Sb-(ústavaČR), článek 101
2) zákon čís- 40/1964 Sb-(občanský zákoník), § 18, odst- 1, písm- c)
3) zákon čís- 367/1990 Sb-(zákon o obcích), § 4, odst- 1
4) zákon čís- 367/1990 Sb-(zákon o obcích), § 58
3- Popis organizační struktury povinného subjektu
I- Z titulu své funkce je za činnost obecního úřadu odpovědný starosta obce-
II- V případě nepřítomnosti na delší časové období(nemoc apod-) starosty přebírá jeho povinnosti jeho zástupci-
III- Všechna běžná rozhodnutí obecního úřadu jsou učiněna ve spolupráci starosty a jeho zástupců- Důležitá rozhodnutí jsou schvalována obecním zastupitelstvem- Rozdělení úkolů mezi starostu a jeho zástupce je uvedeno v organizační struktuře obecního úřadu-
IV- Všichni pracovníci obecního úřadu jsou povinni se řídit spisovým a skartačním řádem- Všechny písemnosti se vyřizují maximálně do 30 dnů od zapsání do podacího deníku-
V- Příjmem pošty a prací s písemnostmi dle spisového a skartačního řádu je pověřena administrativní pracovnice- Její další povinnosti jsou stanoveny dodatkem pracovní smlouvy-
VI- Vedením účetnictví a pokladny je pověřena hospodářka- V její kompetenci je také výplata odměn- Jako výplatní termín je určen xx- den v měsíci- Příjem pokladních dokladů je do posledního dne v měsíci a jejich proplacení je uskutečněno do 5- dne následujícího měsíce po odsouhlasení starostou, v případě starosty odsouhlasuje jeho zástupce-
VII- Podpisové právo pro nakládání s financemi má starosta, 1- místostarosta a 2- místostarosta- Pro manipulaci s financemi na účtu musí být na dokladu vždy podpisy dvou z nich-
VIII- Předsedové komisí jsou povinni se každou středu dostavit na obecní úřad a vyzvednout si písemnosti předané jejich komisi k vyřízení- Všechny písemnosti je třeba vyřídit maximálně do 30 dnů od přijetí písemnosti do podacího deníku a v tomto termínu se předávají po schválením starostou administrativní pracovnici- Předsedové komisí svolávají komise dle potřeby-
Ing- Marek Škvor - starosta
Blanka Svobodová - 1- místostarosta
Mgr- Pavel Zeman - 2- místostarosta
4- Kontaktní poštovní adresa, telefon, fax, oficiální e-mail-
Obecní úřad Ostředek
Ostředek 60
257 24 Chocerady
tel-: 317 795 437
email: ostredek@chopos-cz
úřední hodiny:
Po 18:00 - 19:00
St 18:00 - 19:00
Pá 10:00 - 11-30(jen podatelna)
starosta:
Ing- Marek Škvor
tel-: 602 659 720
1- místostarosta:
Blanka Svobodová
2- místostarosta:
Mgr- Pavel Zeman
5- Bankovní spojení pro všechny v úvahu připadající platby od veřejnosti
Bankovní spojení:
Česká spořitelna a-s-, Tyršova 162 Benešov
číslo hlavního bankovního účtu:
0320104319/0800
číslo účtu u ČNB:
94-2711121/0710
6- Identifikační číslo organizace
IČO: 00232424
7- Daňové identifikační číslo
DIČ: CZ00232424
8- Údaje o schváleném i upraveném rozpočtu a zveřejnění výkazů za uplynulý rok
Rozpočty obce
9- Místo a způsob, jak získat příslušné informace
Naleznete zde
10- Kde lze získat žádost či stížnost, předložit návrh, podnět či jiné dožádání anebo obdržet rozhodnutí
11- Místo, lhůta a způsob, kde lze podat opravný prostředek proti rozhodnutí povinného subjektu, a to včetně výslovného uvedení požadavků, které jsou v této souvislosti kladeny na žadatele, jakož i popis postupů a pravidel, které je třeba dodržovat
12- Název příslušného formuláře a způsob a místo, kde lze takový formulář získat
Formulář:
Žádost o poskytnutí informace
Způsob a místo:
Obecní úřad Ostředek
Internet
13- Popisy postupů - návody pro řešení životních situací
14- Přehled nejdůležitějších předpisů, podle nichž povinný subjekt zejména jedná a rozhoduje, které stanovují právo žádat informace a které upravují další práva občanů ve vztahu k povinnému subjektu
15- Sazebník úhrad za poskytování informací
Jestliže bude vyřízení žádosti o informaci vyžadovat úkon, kterému odpovídá příslušná položka přílohy zákona č- 368/92-, o správních poplatcích v platném znění, vyúčtuje se žadateli za provedení takového úkonu příslušný správní poplatek-
16- Výroční zprávy za dva kalendářní roky o činnosti subjektu v oblasti poskytování informací
Výroční zpráva dle Zákona č- 106/1999 Sb- o svobodném přístupu k informacím ze dne 11- května 1999 za rok 2005
a) Počet podaných žádostí o informace 0
b) Počet podaných odvolání proti rozhodnutí 0
c) Opis podstatných částí každého rozsudku soudu 0
d) Výsledky řízení o sankcích za nedodržování tohoto zákona bez uvádění osobních údajů 0
e) Další informace vztahující se k uplatňování tohoto zákona žádné
Výroční zpráva dle Zákona č- 106/1999 Sb- o svobodném přístupu k informacím ze dne 11- května 1999 za rok 2004
a) Počet podaných žádostí o informace 0
b) Počet podaných odvolání proti rozhodnutí 0
c) Opis podstatných částí každého rozsudku soudu 0
d) Výsledky řízení o sankcích za nedodržování tohoto zákona bez uvádění osobních údajů 0
e) Další informace vztahující se k uplatňování tohoto zákona žádné
17- Seznam všech rozpočtových, příspěvkových, zřizovaných, řízených a jiných organizací, které jsou povinným subjektem zřízeny nebo jsou jakkoli pravidelně navázány na rozpočet povinného subjektu